Predsjednik Udruženja prijevoznika za unutrašnji i međunarodni transport Republike Srpske (RS) Nikola Grbić tvrdi da su prijevoznici iz tog bh. entiteta zakinuti pri raspodjeli CEMT dozvola za narednu godinu, koja je počela danas, te ne isključuje mogućnost i protesta u Sarajevu. U raspodjeli dozvola za međunarodni transport prijevoznicima u RS-u pripao je manji, a veći broj dozvola kolegama u FBiH i dobijali su ih uglavnom veći prijevoznici. Tražit će se objašnjenje od resornog ministarstva BiH zašto jedna firma iz RS-a, koja je imala 3,5 boda za dodjelu CEMT-a nije dobila dozvolu, a mnogi prijevoznici s 2,80 i tri boda su dobili dozvole, što jasno ukazuje da se i ovaj put, kao i ranije, radi o diskriminaciji prijevoznika. S druge strane, u Ministarstvu transporta i komunikacija BiH odbacuju ovakve tvrdnje i ističu da rade u skladu s defniranim uvjetima pravilnika.
Predsjednik Udruženja prijevoznika za unutrašnji i međunarodni transport Republike Srpske (RS) Nikola Grbić tvrdi da su prijevoznici iz tog bh. entiteta zakinuti pri raspodjeli CEMT dozvola za narednu godinu, koja je počela danas, te ne isključuje mogućnost i protesta u Sarajevu.
Grbić je u izjavi novinarima ustvrdio da je u raspodjeli dozvola za međunarodni transport prijevoznicima u RS-u pripao manji, a veći broj dozvola kolegama u FBiH i da su ih dobijali uglavnom veći prijevoznici.
- Tražit ćemo objašnjenje od resornog ministarstva BiH zašto jedna firma iz RS-a, koja je imala 3,5 boda za dodjelu CEMT-a nije dobila dozvolu, a mnogi prijevoznici s 2,80 i tri boda su dobili dozvole, što jasno ukazuje da se i ovaj put, kao i ranije, radi o diskriminaciji prijevoznika, tvrdi Grbić.
S druge strane, u Ministarstvu transporta i komunikacija BiH odbacuju ovakve tvrdnje i ističu da rade u skladu s defniranim uvjetima pravilnika.
Grbić, međutim, i dalje tvrdi i da nije dobar pravilnik o postupku izdavanja CEMT dozvola, jer, kako kaže, favorizira velike prijevoznike.
On ističe da prijevoznici iz RS-a traže razgovor u resornom entitetskom ministarstvu o ovim pitanjima te ponavlja stari zahtjev o potrebi vraćanja nadležnosti nad transportom s BiH na RS.